1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

pühapäev, 5. juuli 2015

Päevamenüü 04.07.

Minu tänane LCHF oli veidi liberaalsem, kuna pidasime ema sünnipäeva.

Hommik algas ilusate veretesti näitudega, veresuhkur 4.1 ja ketoos 4.2.



Hommikusöök oli hirmus tavapärane: rasvakohv, paks peekon ja omletirull, peale natuke isetehtud Bearnaise kastet. Kahjuks minu avokaado-isu on praegu otsa saanud. Pole ka ime, olen vist viimased 6-7 kuud iga hommikusöögi kõrvale ühe avokaado söönud. 

Õhtusöök kulges sünnipäevalainel. Kõigepealt üks rasvakohv ja seejärel paar jalopeno-omletuffinit, mida ma ema sünnipäevaks lausa 5 plaaditäit ehk 60 tükki küpsetasin. Minu taldrikule läks ka paar kanatiiba - neid tegin ka peolauale suuremas koguses. Lisaks tehti meil siin veel vale-kartulisalatit (kartuli asemel lillkapsas) - seda sõin ka esimest korda ja tõesti, ei saaks arugi, et ei ole päris kartulisalatiga tegu. Lisaks jõin ka ühe suurema klaasi kuiva vahuveini (cava brut) ja sõin ühe koduaia maasika. 

Alkoholiga on nii, et ketoosinäitu võib süsivesikuvaese alkoholi joomine isegi kõrgemaks tõsta ja paremaks muuta, aga kahjuks on nii, et kui kehas on alkoholi, siis põletatakse kõigepealt alkohol ja alles siis läheb keha uuesti rasvavarude kallale. Seega, kes alkoholi soovivad juua, siis teadke, et mõneks ajaks kaalulangus siis seiskub. Mõnel juhul võib siis tekkida ka probleem sellega, et peale mõnda veiniklaasi läheb tuju uljamaks ja nii võib sattuda ka taldrikule ja suhu rohkem toitu kui oleks arvestanud ja võib-olla ka sellist toitu, mida muidu õigeks ei pea. Minu tänane veiniklaas õnneks minu toiduvalikuid ega koguseid ei mõjutanud, kõik jäi planeeritu piiresse :)



kanatiivad (sulata või, sega tacomaitseaine sulavõi sisse, vala maitsestatud sulavõi kanatiibadele, raputa peale seesamiseemneid ja küpseta ahjus plaadil, kuni tiivad on krõbedad)

valmistasin ka küpsisetordi, see ei ole üldse LCHF, 
seega ma ise seda ei söönud ja õnneks ei isutanud ka :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.