1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

reede, 2. jaanuar 2015

Uusaastalubadused

Mulle ausalt öeldes ei meeldi uusaastalubadused. Need on tihti väga lühikese elueaga ja sisaldavad tavaliselt juba klišeeks kulunud lauseid - võtan jaanipäevaks alla 10, 20, 30... kilo, hakkan iga päev trennis käima jne jne. Et siis paar nädalat hiljem tõdeda, et kõigi nende suurejooneliste lubaduste täitmine käib siiski üle jõu ning minnakse veel suurema mõnuga vanade ja mugavate harjumuste juurde tagasi. Kuni järgmise aasta esimese jaanuarini ;)

Elustiili muutus ei vaja mingit kindlat kuupäeva, aasta algust, nädala algust või uut sajandit. Kui tunned sügaval sisimas, et nüüd oled muutuseks valmis, et vanaviisi kohe kindlasti enam edasi elada ei taha, siis ongi aeg küps. Tulgu see teadmine siis reede õhtul, jõululaupäeval või pühapäeva hommikul. Kui ise tunned, et tõesti tahad seda muutust, siis oledki valmis ja siis sul ongi piisavalt jõudu jätkamiseks ja oma soovitud muutuse elluviimiseks. Ükski aastavahetus seda jõudu kuidagi maagiliselt kellelegi ei anna, see jõud tuleb ikka enda seest üles leida, mitte kuupäevast ega aastanumbri muutusest.

Ma käisin ka täna trennis ja oi kui palju rahvast seal rassimas oli, olgugi et ma ei käinud omaarust üldse tipptunnil, vaid keset päeva. Toimetasin veidi jõusaalis ja sõudeergomeetril ja nüüd on päris mõnus olla - käed veidi pingutusest värisevad ja energiat oleks justkui juurde saanud :)



Ma võiks nüüd ka anda omale lubaduse, et käin 2015. aastal rohkem trennis :) Kui mu tütar teeb 10-11 tundi nädalas trenni, siis ma ise võiks ju vähemalt 3 tundi ära pingutada igal nädalal, eks ole. Aga ma ei anna omale mingeid uusaastalubadusi. Käin trennis nii palju kui tahan ja nii palju kui parasjagu jõuan. Mida rohkem, seda parem, aga kui ikka tõesti ei jõua või üldse ei viitsi, siis sellest ei juhtu ka mitte kui midagi.

Ma teadvustan endale täielikult, et minu vormi saladus peitub minu toitumises ja minu puhul isiklikult on kõige sobivam ja jätkusuutlikum range LCHF ehk siis või, kookosrasv, liha, kala, kana, munad ja köögiviljad, st LCHF ilma juustu, vahukoore jm piimatoodeteta, ilma pähkliteta ja ilma veinita. Minu jaoks on kõige tähtsam just seda liini joonel hoida ja alles siis tuleb kõik muu.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.