1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

neljapäev, 8. jaanuar 2015

Tšilli-küüslaugumaitselised sinikarbid


Minu tänane hommikusöök:
  • Omlett (2 muna + 2 spl mahe-vahukoort)
  • pool suurt avokaadot
  • ca 100 g sinikarbiliha, mida praadisin oliivõlis koos peenestatud tšillikauna ja küüslauguga
  • kõrvale korralik rasvakohv kaneeliga

Peab ütlema, et see hommikusöök oli mul üks viimase aja süsivesikurikkamaid sööke :)
Sinikarbilihas on 3,3 g sv, 3 küüslauguküünes+ühes tšillikaunas on kokku ca 5 g süsikaid ja siis need 2 spl vahukoort sisaldavad ka 1 g sv :) Avokaados on ka midagi.

Aga tuleb vaadata suurt pilti ja mitte muretseda iga ampsu pärast. Ma tunnen ise, et ketoos sellest ülimaitsvast hommikusöögist mul kuhugi ei kadunud ja õhtusöök oli tavapäraselt väga süsivesikuvaene.

Õhtusöök koosnes mul täna kahest kanakoivast ja paarist supilusikatäiest hapukapsast. Juurde veel üks tugev rasvakohv. Pilti ei jõudnud oma õhtusöögist seekord teha kahjuks :)

Kui mõni imestab, kuidas ma ainult kaks korda päevas söön ja kas kõht tühjaks ei lähe, siis võin avaldada saladuse, kes veel ei tea :) See saladus on rasvakohv. Ma parem ei ütle, kui palju ma sinna sisse täpselt võid ja kookosrasva blenderdan (igaüks valib need kogused oma enesetunde järgi), aga just need kaks tassikest rasvakohvi päevas hoiavad mul kõhu pikalt-pikalt täis ja meele hea. 

rasvakohv kaneeliga






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.