1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

pühapäev, 23. märts 2014

Nädala toidud ja trennid

Ma ei ole siin enam ammu oma nädalamenüüd jaganud. Panen nüüd siis kirja oma selle nädala söögid ja trennid. Olen sel nädalal omaarust väga tubli olnud ja ka kaal on mul täna 1,4 kg väiksem kui eelmisel pühapäeval. Muidu ma viimastel kuudel päris nii tubli ei ole olnud, nädalavahetustel on sisse lipsanud palju liberaalse lchf-i maiustusi-küpsetisi, mistõttu mu kaal on ka juba pikalt sama koha peal seisnud. Aga nagu sellest nädalastki näha võin, et kui ma ikka asja veidi rangemalt võtan ja kõrvale veel kerget trenni ka teen, siis saan oma kaalu väga kergesti jälle õiges suunas ehk allapoole liikuma.


Ma ei pane siia meelega oma toidukoguseid, et kellelgi ei tekiks tahtmist minu nädalat täpselt jäljendada – igaüks peaks ikka sööma enda kehale vajalikus koguses, mitte kellegi teise pealt gramm-grammilt snitti võtma. Oma söökide kohta võin öelda aga seda, et kuna ma söön vaid 2 x päevas, siis on minu toidukogused korraga üsnagi suured ja taldrik alati kuhjaga sööki täis. Igapäevane kaloraaž jäi sel nädalal ilmselt umbes 1600-1800 kcal piiresse.

Trenni teen ma võimalusel hommikuti enne esimest söögikorda. Seda peavad rootslastest lchf-trennitargad kõige efektiivsemaks (rasva põletamiseks). Ja kuna see tavaliselt sobibki minu päevaplaaniga kõige paremini ning mingit nõrkust treenimisel ma eelnevalt mitte söömisest ei tunne, siis vähemalt praegu jätkan nii.

Esmaspäev 17.03.
Hommik/lõuna:               rasvakohv, peekon, Gordon Ramsay munapuder
Õhtu:                             tacovorm

Trenn:                            Learn to Run 10K 1/1

Teisipäev 18.03.
Hommik/lõuna:               rasvakohv, forellirullid, 1 keto-ruuduke

Õhtu:                             rostbiif, rukolasalat koos oliivõli ja palsamiäädikaga

Trenn:                            10 min jõutreening algajatele

Kolmapäev 19.03.
Hommik/lõuna:               rasvakohv, emmentali juust, rostbiif, 1 keto-ruuduke

Õhtu:                             ahjulõhe, rukolasalat koos oliivõli ja palsamiäädikaga, 1 keto-ruuduke

Trenn:                            Learn to Run 10K 1/2

Neljapäev 20.03.
Hommik/lõuna:               rasvakohv, oliivõlis praetud krevetid tšilli ja küüslauguga, avokaado, keedumuna      majoneesiga

Õhtu:                             tee kookosrasvaga, grillkanakoib, ratatouille
Trenn:                           10 min jõutreening algajatele

Reede 21.03.
Hommik/lõuna:             rasvakohv, ahjulõhe, smetana, forellimari, punane sibul, till

Õhtu:                           punane vein, palju erinevaid juustusid, paprikaviilusid, mõned keto-ruudukesed
Trenn:                          Learn to Run 10K 1/3

Laupäev 22.03.               
Hommik/lõuna:             rasvakohv, ahjulõhe, smetana, forellimari, punane sibul, till

Õhtu:                           tortillad (st tacomaitseainega praetud hakkliha, lehtsalat, riivjuust, kaste + lihtsad pannkoogid)

Trenn:                          jalgrattasõit 50 min

Pühapäev 23.03.
Hommik/lõuna:             rasvakohv, keedumunad majoneesiga, suur tükk valgehallitusjuustu

Õhtu:                           pardi rinnafilee ja ratatouille



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.